Friday, April 1, 2011

Prolonged Misery

Hai blog tercinta!
Setelah lama aku x jenguk blog ni (sebab giler bz), akhirnya hari ni sempat gak aku spend sikit masa untuk update blog aku yg bosan ni, siap sempat memberikan "wajah" baru lg.. Byknya aku nk cite kt post kali ni smpai aku xtau nk mulakan dari mana.. Hurm... Jap aku pk nk mula dari mana.. 
~
~  '(",)



Okay! da dapat.. Aku mulakan dengan  السلام عليكم


Aku rasa mcm nk post bnda yg sedih2 skit kali ni sebab aku mcm tgh sedih skit dengan nasib aku ni, lepas 1 dugaan, datang lg 1 dugaan, da mcm sudah jatuh ditimpa tangga, then tersimbah asid (tp hesem lg), pastu digigit anjing, seterusnya kena penyakit anjing gile.. Malang giler en? Aku anggap sume ni dugaan tuhan kt aku sebab dia nk uji aku.. Huh.. Baiknya kamu ni cesc bamee... ;) 
Generally, masalah2 ni sumenya berkenaan dengan pelajaran aku, cara aku uruskan hidup aku n x ketinggalan pasal relationship aku (bukan dengan awek je, tp dengan ramai org). Bab pelajaran ni la yang paling merunsingkan aku, mcm2 bnda yg aku kna face untuk complete kn diploma aku ni.. Member2 sekeliling sume da simpan diploma dorg dlm file, aku? Rupa skroll diploma 2 cmne pn aku xtau.. Ntah dapat tgk ke x.. Tp nk salahkan org len pn xleh gak, dorg punya otak sama je mcm otak aku, nmpak sgt aku ni xsuka nk exercise otak aku ni, pasal 2 la agaknya aku slalu sakit otak.. Hehehe..



Klu pasal relationship plak,  pening jugak la aku dibuatnya, kadang2, bile kita syg kt someone 2, kita cuba buat yg terbaik untuk dia, tp dia xnmpk pn sume 2, sakit ati je! Ikutkan ati, nk je aku ikat ko kt pokok2 kt i-city 2, pastu letak katak byk2 kt kaki ko (geli en?). Byk kali da aku ckp, aku akan cuba wat yg terbaik untuk jaga ko, nape la nk doubtful lg? Yg ni dah 1 hal, ade sorg lg budak ni pn buat aku puzzled gak, ko ingat aku ni suka sgt ke nk wat ko rsa cm2? Aku sendiri xsuka ape yg aku buat skrg ni, ko pn tau en ape option yg aku ade.. Cuba ko bgtau skit kt aku ko nk aku wat ape? Nk aku ikat ko kt i-city 2 skali ke? 

Tp, ade gak bnda yg best yg jd kt aku, antaranya, aku da dapat keta idaman aku masa zaman skolah dulu.. Yeay! Thankz daddy n mummy..  Cayang kamu giler2.. Hehehe.. And yg bestnye lg, aku da dapat ramai kawan baru kt UiTM ni, even dorg ni pangkat junior2 aku, tp rasa mcm best gle sbb dorg ni mmg gile skit, yg lelaki sekepala , yg perempuan plak gleesome abis.. and yg plg pntg, dorg ni mmg cool xingat.. Thankz la korg, klu aku masuk kelas len, mesti xde kawan2 mcm ni, ilang gak r rndu kt member2 kt kampung halaman 2.. Cheeeeh! :) 

Minggu lepas ktorg pg class trip kt Dusun Eco Resort, Pahang.. Sgt seronok, even trok aku kna bahan... Hm.. A memory that surely will be etched in my heart forever.. :)























cesc : Happiness last for a while, friendship is forever.. :) 

2 comments: