Sunday, December 26, 2010

Pasca Final Suzuki Cup!

Arini aku bangun pukul 8.17pagi.. Bangun2 trus capai henset orange aku.. Ade 2 message, satu dari Arsenal FC punya news yg aku subscribe and 1 lagi dari bestfriend aku kt U, En. Adly a.k.a orang tua, hahhaa.. Semalam aku da janji nk jumpa dia, da dekat setahun aku xjumpa dia.. Lepas siap2, aku lepak2 dulu kt depan tv, xtau pn tgk cite ape, sedar2 je da pukul 11, org tua tu da mengamuk tanya aku ktne.. Dengan selambanya aku menjawab "Aku da otw r ni, jem r.." hehehe (Bohong sunat).. Then aku terus capai kunci keta, tros gerak g BTR untuk berjumpa beliau.. Sembang2, lepak2, kutuk2, lempang2 dan tumbuk2, jam da kul 3.. So, time untuk balik, sebab ade urusan mustahak! Heheh


Sekarang nk siap, jap g aku and angkatan tentera Langat Buddies akan berangkat ke Stadium Nasional Bukit Jalil, memberi sokongan padu kepada pasukan bola sepak kebangsaan.. Dengan kehadiran kami, confirm Malaysia menang! Pape pn, kite tgk ape yg jd k.. Adios!

No comments:

Post a Comment