Friday, December 24, 2010

Salam Perkenalan.. :)

24-12-2010

Ini la post ak yg pertama untuk blog ni, actually ak xpandai sgt nk cte2 kt org ape yg aku rasa,
so.. ble pk2 balik, dengan blog ni r ak boleh nk melalut sorg2, bukan ade sape kisah pn, klu ade pn, ade ak kisah? hehehe..

Sekarang, ak sgt excited.. Esok pagi nk keluar ngan buddy ak, En. Aizat.. Nak pegi beli tiket untuk final Piala Suzuki, Malaysia vs Indonesia.. Good Luck Malaysia! Tengahari plak nk pegi men badminton, sukan yg telah sekian lamanya aku tggalkan, boleh katakan last aku men badminton masa aku sekolah dulu r.. Malam plak, seperti biasa, menjalankan kewajipan ak.. hehehe..




But.. For now, lupakan sume yg sedey and hold dlu sume excitement, its time to go for a bed.. Penat sgt.. Till then.. Salam perkenalan & nite...

2 comments:

  1. Nak berkenalan..haha! Jat, link nama aku ke blog usang aku. Follow aku, then I'll follow ya back.

    ReplyDelete