Tuesday, January 4, 2011

Langkah Baru 2011

*Listening to Fazli Zainal-Harapan while I'm writing this post..

Hari ni hari kedua aku kembali sebagai student UiTM Johor..
xsangka, baru setahun aku tggalkan Segamat tercinta ni, da mcm2 yg berubah..
Caya la segamat! Penuh dengan pembangunan..
Mcm 2 jugak la ngan kampus aku, da mcm2 yg baru, sampaikan aku da xtau cmne nk pg kelas,
Ade je blok baru... Pening kepala aku..
Sem ni aku wat kelainan, aku da xdok kolej lagi.. xde la mcm freshie! hehehe
Aku da dok umah sewa.. Housemate aku sume sempoi2..
Lutfi a.k.a Gadud, mmg byk tolong aku dalam masa dua ari ni,
Fuad a.k.a muki, mmg mcm minx tapak kaki ak sbb xabis2 nk bahan ak.. hahaha
And sorg lg, pian, aku xknal sgt sbb dia ni kawan muki..
1 rumah 4 orang je, mmg best gile.. Nk g mana2 pn snang sbb sume bwk keta,
mggu ni aku balik amek keta, mmg pnuh r garaj umah ni, sorg 1 keta.. hehehe
Pape pn, aku da rs homesick skit ni, rndu kt sume yg ade kt langat 2.. hehee
Tggu kepulangan ku!! Wink2! :b



cesc: missing my family, my heart, my friend...

No comments:

Post a Comment