Tuesday, January 25, 2011

What I've been doing? part 2

14 January 2010-Disebabkan desakan awek aku, aku pn dengan tidak semena2nya menjejakan kaki ke taman tema keriangan, Genting Highland.. Memang la riang, tp dorg yg riang.. Untuk pengetahuan korang, aku ni mmg xberapa minat ngan ride2 yg mengarut ni, xmencabar lgsung.. (Padahal takut.. hahaha)



Mmg sgt pnat.. Korang bayangkan r, sbb nk puaskan ati minah ni, aku sanggup amek tren pukul 2.30 pagi trus g kL sentral, dari kL sentral, tros nek ke genting.. Pergh.. Tuhan jela tau mcm mana mamainya aku pada ketika itu... Kat ats 2 plak mmg x dinafikan sejuk, pastu bole hujan lg, aku pn xsure 2 ujan or salji, da rasa mcm kt korea plak, toleh kanan, toleh kiri, xnmpk plak han jung suh, yg aku nmpk fara n kawan2 dia je.. hehehe... Dorg ni plak hyper skit, bole dikatakan sume ride kt atas 2 dorg nk nek.. Dan disebabkan rideride yg ade kt ats 2 x menarik perhatian aku (*fake),  tugas aku, jagakan beg dorg... Bravo!




Lepas da pnat men2 2, ktorg g mkan plak.. Ingtkan lepas mkn dorg nk balik, sbb masa 2 da ptg.. Tp rupanya ada misi lg, dorg bole g ajak pg cari ride2 yg dorg xnek lg.. ["Weh! Korg xreti pnat ke??"].
Ride terakhir yg ktorg nek is "Dinasour Island".. Lepas 2 dorg bole plak plan nk overnite kt situ.. Gila ape?? Aku da dua ari xtdo ni, mau histeria aku kt ats 2.. So, disebbkan aku da xlarat, ak, fara n sorg kwan fara pn decide nk balik, yg len 2, korg overnyte r sampai korg puas, ak xnk... Nk dipendekkan cite, turun je genting, lepas anta fara balik, ak pn balik la umah ak.. pastu korg toksah tnya r brape jam aku tdo en.. Tp sempat gak r jmpa member2 langat aku seblum aku blk johor..





~The End~

cesc: Thankz 2 my beloved fara, seronok dapat spend masa sm2.. 
<3 u.. Hehehe

No comments:

Post a Comment