Sunday, January 23, 2011

What I've been doing?

Mcm yg aku sangkakan.. Bila da start je semester ni, mesti aku jarang boleh update blog aku ni.. Silap2 aribulan, 2-3 bulan lg, mati r blog ni.. Ak jarang dapat on9 sgt sem ni, mklumla, kelas bnyak... Aktiviti pn belambak.. Memandangkan byk aktiviti yg aku buat, so mmg byk r bnda aku nk conteng2 kt cni..

9/01/11- Msa tgh dok lepak2, aku terasa mcm nk berjalan plak, nk beli seluar kt kalok, taukeh seluar jeans downtown.. hehehe.. Mlm 2 aku mmg da plan nk anta awek aku balik shah alam, pastu nk overnite skali ngan bob n chuna.. So, lepas amek fara, ktorg pn g la downtown, best skit shopping kt downtown ni sbb kalok boleh payung harga kasih sayang, bukan kt gerai dia je, korg sebut je nk beli ape, nnt abg long downtown ni akan bwk korg kt tempat2 yg berada di bawah jajahan takluk dia, harga baek punya.. Hehehe.. Thankz kalok..!
Da settle shopping, g amek brader hoper a.k.a bob plak yang da hangin menunggu aku kt umah dia, (korg paham2 la traffic kt downtown 2 cmne..) Sampai umah brader hoper ni, kewek plak msg sbuk nk ikut.. Adoyai..! Hm.. Nk xnk, g la amek mamat 2... Pastu tanpa membuang masa, tros gerak g Shah Alam.. Lokasi perjumpaan, KFC seksyen 2, Shah Alam.. Smpai seksyen 2, amek chuna and tros g KFC.. xde byk bnda sgt nk cite pasal ape yg ktorg wat, aku pn xberapa sedar sgt ape yg jd masa 2 (bukan sbb mabuk or drugs k, tp pasal ngantu sgt.. Hehehe)



Sedar2, da azan subuh.. Perut da kenyang, nk borak pn da xde topik lg, mata toksah ckp r ngantuk mcm mana, smpai aku wat bodo je baring kt seat KFC 2.. Tepat jam 6.10pagi (yoyo je tepat.. hehehe), aku tros anta fara n chuna balik.. Lepas 2, ktorg 3 jejaka ni pn dengan mata yg lebam teros balik ke langat... Budak dua ekor ni, aku start je keta, tros "padam"! Mmg bagus... Pape pn, aku slamat menghantar dorg ni pulang ke rumah masing2.. Alhamdulillah... (ktorg sempat gak solat subuh tau kt Plaza Tol batu 9 2.. Hehehe)



cesc: Ni la 1st time aku overnite ngan fara and buddies yg len.. Sweet memories.. :)
to: hoper, chuna and kewek (asri)->sorry, gmbr korg xde r dlm hp ak, lupa plak nk bluetooth.. hehe

2 comments:

  1. Wah, xperlu hoper sgt...
    malu la i...
    takyah nk tacing sgt la.
    ko da tdo kot kat KFC tu...

    ReplyDelete
  2. aku tdo r, ko ape tau, mata aku, aku tau r..

    ReplyDelete